Walmart Marketplace

In 2009, Walmart launched Walmart Marketplace on Walmart.com. It allows sellers worldwide to offer products alongside Walmart to online customers. The marketplace model is similar to that of Amazon and eBay.

8 reviews today, 6,595 reviews, 22,838 sellers

Recent reviews

Can you please stop buying clearance Lego and then raising the price and gouging WALMART customers.

By on

I also received a product from Coffee and Toy. It was not the right item. I have made several attempts at contacting them and each time was told that I would receive a communication within 24-48 hours. I am now going to contact Walmart and tell them that Coffee and Toy company are giving them a bad name and ask what THEY will do about this. I order a lot personally from Walmart all year long as I have a son and family out of state. So I have the items shipped directly to them. I AM NOT HAPPY AT ALL. THIS IS MY RESPONSIBILITY TO ORDER THINGS FOR OUR OFFICE AND THIS IS NOT MAKING ME LOOK GOOD EITHER!!! WALMART YOU NEED TO DROP THIS COMPANY FROM YOUR MARKETPLACE!!

By on

I was very disappointed & angry, you got my order wrong & now I'm stuck with an item I dont want or I can ship it back for less than I paid for a mistake that you made not me!!!!!

By on

Terrible. I order a dress on April 4th 2019. They sent it someplace else, they dont even answer the phone. I would never order from them again

By on

They sent my phone to another address and they were not responsible, do not buy here, they have a bad reputation. I lost my money

By on

I wish i had read the reviews first on this zimtown, i order a beginners guitar for my grandaughter as she wants to learn , it took 2 weeks to even receive it, as i did not realize it was not coming from walmart when i ordered online until i was gonna cancel and go to long and mquads should have known the quality of the product is so poor, i could not even tune the guitar, not to mention a crack in the wood at the neck sent an email through walmart portal and they replied to tighten the strings with a screwdriver which i already tried to do but still did not work. Told them i want a full refund and sending the product back. Of course excuses were made still waiting to find out what the outcome is im sure by everyones review im SOL. Will never buy anything again from these crooks and walmart should be looking at what their customers are saying about this company and refunding everyone who has dealt with them this is ridiculous.... very upset and angry....

By on

DO NOT USE THIS COMPANY!!! I CANNOT UNDERSTAND WHY WALMART EVM HAD THEM ON THEIR SITE! I Ordered 2 bras, going off the size chart. Well, it’s wrong, when I reached out and this is what I got:

'”m very sorry for the inconvenience due to the item do not satisfied you.

You can certainly choose to refund, but then you have to bear the freight by yourself in this condition.

I think this is not a good solution.

Maybe you can choose a partial refund.

I will give you a refund of 10% as compensation. You gave this item as a gift to your friend.I'm sure it would be a very nice gift.we just give a suggestion,what do you think?”

By on

Item was never shipped. Card charged then refunded. Blamed USPS however tracking number shows item was not ever shipped. Wal-mart assured me I would get the product, lied! The figurine was a gift for my son's birthday that he never received! I was also sent a bogus email claiming that I "changed my mind and requested a refund" This is another lie! This entire transaction was a SCAM!

By on

Piece of crap. Shut off after 15 to 1/2 hour on its own. Told to reflash it and I did. Still doesn't work. Asked to exchange it, I don't hear back from them.

By on

I bought medium thongs. The size said 39 in and the hip. They definitely run small. I like them and I would exchange them for a large, but I don't know how to go about getting a return because it is not clear how to exchange

By on

Worse customer service. Waited and waited for ribbon. Same excuse for a month. Finally paypal refunded money. Would never buy from this company again. 1 star cause i had to do a rating

By on

This seller buys cheap, patent-violating Chinese knockoffs from Alibaba and resells them on Walmart.com.

By on

ordered an item also on 4-2019 and never received. Got a order cancelation notice from Walmart a week later and went back on website an noticed my item was increased almost $50 ! Expect more from Walmart! After seeing these reviews will think twice about ordering from Walmart site if they allow this company to continue to treat people like this. Definitely not giving into this price increase! Shouldn't get any stars!

By on

It is not only Walmart. This distributor also ships for a company called Triple Batteries. I have been unable to reach either of them and have not received any notifications of order status. Fortunately, I paid through Paypal so am hoping I can get some recourse through them.

By on

I’m not really sure how I feel about this product I purchased on Walmart.com. The ear pods I bought will not both pair at same time. Now one has broken. It came lose from the inside where it plugs into charging stem. So I can only use 1 now. Plus, can’t use it with my phone for taking calls. No one can hear me. I would send back but you charge over half what I paid for the ear pods themselves. I just hate I purchased them at all. Wish I had the money back , but I guess that will never happen.

By on

I ordered from Zeny and the hardware for my wine rack never came. I was promised three times that the hardware was being processed and still nothing. zero stars. No customer service.

By on

I ordered two woman's summer tops back in March. I have called Walmart's customer service three times plus any other number I can find. Geez, how frustrating. Buyer beware. Guess I'm out my money paid and no product. Walmart wake-up!! YES. Walmart needs to leave the third parties alone. I give this Co. ZERO actually. By Brenda [ April 16, 2019]

By on

I ordered a white fuzzy bodysuit through Walmart recently. Very poor quality, the size says (60) and no washing instructions. I was going to use it for a shower gift; now I will be recycling it at Goodwill. DO NOT order from this company and shame on Walmart for selling your products.

By on

Ordered the book 'Unplanned' for $15.64 and was billed $15,64. they couldn't provide the book so refunded $9.05. Emailed Grand Eagle Retail 3 times with 2 replies that they had indeed refunded $15.64, and the 3rd email said they were investigating and allow 1 business day to respond. That was 3 business days ago. They do not represent themselves or Walmart very well. Walmart rep now tells me they will refund within 48 hours. I have the complaint form filled out ready to send to the Kansas Attorney General in 3 days if no refund. Very Disappointed! One star is overrated!

By on

YOU NEED TO QUIT SENDING DAMAGED PRODUCTS AND THE PEOPLE ON LINE NEED NOT TO ORDER FROM YOU. YOUR COMPANY NAME IS LEX DIGITAL CORPORATION. YOU MAY BE TRYING TO PLAY GAMES WITH PEOPLE ,BUT GOD IS WATCHING YOU AND YOU WILL "REAP WHAT YOU HAVE SOWEN." REPENT. I AM VERY DISPLEASED WITH YOUR COMPANY AND SO ARE SO MANY.

By on