Based on 13 customer reviews WJ3 Enterprises LTD is rated 1.0 out of 5 stars. They have been selling on Walmart Marketplace since 2021.

WJ3 Enterprises LTD cancellations, returns and exchanges policy, estimated shipping times, and shipping information might be available by contacting WJ3 Enterprises LTD. Their contact information including business name, phone number, address and email are unavailable. If a seller is not responding to customer service, returns, refunds and other issues contact Walmart.com

Recent reviews

Avoid this seller. I'm leaving yet another one star review forWJ3 Enterprises LTD. My perception is they are THIEVES. The offer to sell indicates the item is of 12 units. I received one unit only so, obviously, I paid way too much for the single item. And one star rating is generous...

By on

I ordered a record and the company sent me a CD. This is wrong. I was told by Walmart Customer Service that this 3rd party would be in touch with me within 48 hrs. By the look of everyone's comments, I doubt they will.

By on

Ordered one modem unit with voice. Acknowledged my order but shipped the wrong unit. Tried to reach them a number of times but the phone is always busy. Very poor service.

By on

Do not order anything though wj3 Enterprise ltd they are scamming people I ordered a guitar and got a cheap baby bib. Next time I will make sure I order though Walmart not one of the third party ones Walmart said they will refund my money I'm waiting to see.

By on

I also order 2 Samsung watches and recieved slime instead. I already knew slime would be in the package because my best friend ordered the same time as I did. She recieved her package before mine even shipped, so I cancled mine 4 days ago and recieved a email from WM confirming it was cancled but this morning it was shipped and I was charged.

By on

Received Crayola Bath Time Slime instead of the Samsung watches. Got this email from the seller:

“ Item: SAMSUNG Galaxy Watch Active 2 SS 40mm Pink Gold LTE - SM-R835USDAXAR, Actual Color: Pink Gold

Hi Saprina,

Thank you for contacting us.

We are sorry that you have received an incorrect item. We have instantly taken steps to correct the error and instituted counter measures which will prevent the occurrence of such an error in the future.

We did our best to provide the replacement of your order, unfortunately, the last item we had in stock is not in a good condition as it was damaged during transit to the courier and we can no longer ship it out to you. We have contacted the manufacturer and we are informed that this product is on backorder, and it could take up to a month to have the product back in stock.

With this, we would like to ask you to return to us the item for us to process the full refund.

Please let us know if you have further questions or any clarifications.

Thank you for your patience and understanding.

Best Regards,

Customer Support

WJ3 Enterprises LTD”

This is a scammer! I’m glad Walmart refunded my money! I wish I could give 0 stars.

By on

Just purchased a Samsung active 2 watch on Walmart from this seller and recieved bath slime soap instead through Amazon. I contacted Walmart, trying to get them to investigate the seller and refund me my money back. Don't buy from this scammer. Sucks that so many of us have already done this and Walmart still allows the seller to continue business. Shame.

By on

I'm another victim. I just report to Walmart customer service.

I expect them to do a good job.

I want to give 0 rate.

By on

Yes, the same thing happened to me. On June 2nd, they delivered a package to me that was suppose to be a SmartWatch but instead, it was a bunch of bath soap. They are clearly scammers and Wal-Mart is allowing them to do this. I will never buy from either again. Luckily the shipping company is helping me locate them and retrieve my money.

By on

I ordered a watch and they sent me bath soap from Amazon. Definitely scammers

By on

Don't buy from Walmart the same email others have received I received. How funny I bought my Item on Sunday night at 2 am and it was delivered on Monday and signed for. It made it to Union City. So here is my thing, Walmart is not doing any verification with PRO Sellers. Secondly, how is FED X receiving these packages signed for? I tried mailing things out to FED-X and they would like your driver's license. So now Fed-x comes into play because nobody wants to be accountable for this.

By on

Waste of time and money. Order said it would not ship because the product was damaged. Never received the order but it said it delivered. Wish I could leave 0 stars.

By on

The worst damn supplier I’ve dealt with. I received an email saying my product was cancelled due to damages. When in actuality it was cancelled because someone screwed up the price and they pulled it from the site which cancelled my order LAST MINUTE!! After Walmart had just confirmed my purchase was good and set to go

By on

Leave a Review

Similar sellers include LUXURY HOME FASHION INC, GTU Furniture, Elope, Health Zone Inc and Delux.