Based on 120 customer reviews OTVIAP STORE is rated 1.0 out of 5 stars. They have been selling on Walmart Marketplace since 2019.

OTVIAP STORE cancellations, returns and exchanges policy, estimated shipping times, and shipping information might be available by contacting OTVIAP STORE. Their contact information including business name, phone number, address and email are unavailable. If a seller is not responding to customer service, returns, refunds and other issues contact Walmart.com

Recent reviews

I ordered an OTVIAP jewelry scale, on sept. 13 2021. I cannot reach them by phone, email told me it would be here in 3-5 days not here. I have disputed the order with my credit card, today is Oct. 5 2021. do not order from this company also Walmart should not have this company on their web site

By on

I purchased an item for ~$65.00, it was not all that I needed, and I have been unable to print a label for a return. The "customer service" emails are "unable to provide the label" - unknown reason. Looks like AI response or foreign writer response (i.e. no punctuation, poor grammar) , WalMart will not accept the return, will not help with the return. This company is "slippery." I have only just begun.

By on

I ordered a dish mat on the 2nd of August and haven' received it yet, this being the 26th and have inquired as to where my item is, all I get is a notice that it will be delivered in 3 to 5 days, time after time. Never order from this company, worst of the worst.

By on

I order a product from Otviap store, there listing was not clear and misleading about the product. I am very unhappy about service I got. I will not order appliances from Wallmart again. Poor service poor quality.

By on

Worst company ever. DO NOT ORDER. I placed an order but then tried to cancel it less than 5 minutes later. A couple days after OTVIAP store reached out and said it already shipped but when it arrived I could return it for a refund. When it arrived and I reached out they only offered a 20% refund. I had to reach out to Walmart directly.

By on

This is a very bad store, I ordered an air inflatable cushion but it work only a while , they don’t take responsibility of the product quality.

By on

one more a unsatisfied client from this shipper on line customer at walmart seller

By on

They immediately processed payment and then Mon, Jun 21 8:01 pm

Picked up by shipping partner, USPS awaiting item

CAROL STREAM, IL

Tue, Jun 22

5:56 pm

Departed shipping partner facility, USPS awaiting item

CAROL STREAM, IL

8:55 am

Arrived shipping partner facility, USPS awaiting item

CAROL STREAM, IL

Fri, Jul 2

5:01 am

Arrived at USPS regional facility

SAN DIEGO CA DISTRIBUTION CENTER

July 6, 2021

In Transit to Next Facility

Your package is moving within the USPS network and is on track to be delivered to its final destination. It is currently in transit to the next facility.

Upon several complaints to Walmart and the seller I received this reply:

Dear Charles Natkie Sorry for thr trouble. We have checked your order the moment we got your reply. In fact, we sent you the package out early, but unfortunately, the shipping company sent the item to the wrong address, when we find this mistake, we informed the shipping company and arranged the replacement for you immediately, And the replacement is already on the way now, you will receive ti in 2-3 days. Please do not worry. Have a good day! Regards

I just shared the complete tracking history which never shows the item ever nearing any destination. Walmart has just issued a refund after confirming the order has gone nowhere.

By on

This is a sorry company never do anything with them again part never worked cant believe walmart deals with them.

By on

My faginey cl-1765 electric pressure washer hose needs o ring can’t find prong no where....... help please.........

By on

Walmart please stop doing business with disrespecting companies. No more Walmart on line from me! RUDE

By on

HORRIBLE SELLERS. Don’t waste your time or money on them

By on

Shortly after placing a Walmart order, I was contacted by Walmart Marketplace retailer OTVIAP store; With poor english and grammar, requesting that I cancel my order due to order backlog shortage. The next email claimed; Item had been "allegedly" shipped. Tracking showed a package weight of .01 when it couldn't possibly have weighed less than 3 Lb.. Package originated from a warehouse or a PO box in KY. Package tracking was allegedly delivered by USPS to a different town. which coincidentally doesn't have a Ave. or Street similar to my address. Next, an unsolicited email sent by Walmart Marketplace retailer OTVIAP store stated the package had been lost and suggested a refund. Someone must have been watching this order, in order to proactively suggest a refund. Order was cancelled and refund issued nine days later, minus sales tax originally charged.

A second order was placed on Walmart.com Email was received from walmart.com acknowledging order. Shortly after placing the order, I received an email from: Walmart Marketplace retailer OTVIAP store; requesting that I cancel my order due to order backlog shortage. The next email claimed; Item was allegedly shipped, it included a UPS tracking link. Package originated in CA. and showed delivery to a third city, which coincidentally doesn't have a Ave. or Street similar to my address. Tracking showed a package weight of .01 when it couldn't possibly have weighed less than 3 Lb.

Could Walmart be an unsuspecting victim of low interest short term (two weeks) credit loans or sales tax scam ? Walmart needs to make a careful and critical exam examination of marketplace sellers. I won't buy anything from any walmart marketplace sellers ever again. In fact I will go out of my way to avoid walmart altogether. Walmart, start veting your people !

By on

I was sold a broken aerobic step and the company will not do anything about it. Told me to fix it myself. I should get a total refund since it arrived broken.

By on

I ordered from walmart but didn't know they had other companies selling int heir site. The 20 cube storage cavinet I got was crap! It wasn't aligned well and it was missing connectors and dividers. It also broke easily and not sturdy.

By on

I ordered from this company as well. Everything all of you are saying is TRUE!! I can't believe Walmart would deal with such underhanded thieves!! I have yet to receive my package!

By on

This is a shitty company to order from. I can’t believe Walmart deals with them! did receive the item and I am completely not satisfied with it.

It looks used it is not in its original box! And it is wrapped in a used bath towel that appears to have human secretions on it. There is also someone’s bed pillow that was used to wrap the item in it. Unacceptable and unsanitary to be sending an item like this to someone’s home especially with covid 19 going around.

By on

0 STAR

DO NOT buy anything from OTVIAP STORE. They will say it's been shipped, but you will soon realize nothing has been shipped to you. I will never buy anything from this store. When you reach out to this company, they will send you the same formatted email over and over again. You should directly ask Walmart for a refund and not waste time with OTVIAP STORE.

By on

It is the way of the world now. Walmart, Amazon, etc., right on down to the mom and pop store in your town, all are controlled by Clearview AI or one of their affiliates. Remember the line from the song? ' Charlie! Duck your head! Aw, a little too late on that one Charlie....'

By on

STILL HAVENT RECEIVED MY ORDER COMING UP A MONTH ALREADY!!! HOPE I EVEN GET MY ORDER CAUSE I CANT GET A HOLD OF ANYONE.

By on

Leave a Review

Similar sellers include 3DeKor LLC, Balsa Circle, LLC, DALIX, My Goods and Mens wallet.